subota, 2. siječnja 2016.

Uvodnik

Kako su nastala kazališta?
Dragi učenici, uz blog Hrvatski jezik za gamovce, pokrenuo sam i blog o književnosti. Nadam se da ću vam njima 
U kakvoj su vezi Krleža i Opatija?
olakšati pripremanje za ispite i državnu maturu te vas dodatno zainteresirati za jezik i književnost. Na ovome ću blogu objavljivati tekstove o ključnim književnoteorijskim pojmovima, književnim razdobljima i njihovim najpoznatijim predstavnicima. Naći će se svakako mjesta i za preporuke književnih naslova koji nisu u programu te zanimljivosti iz svijeta književnosti. Na kraju nastavnih sati možete mi reći o kojim biste sadržajima voljeli čitati ili me upozoriti na eventualne propuste. Ispod svakoga teksta navest ću izvore kojima sam se služio (polazište će mi biti vaše čitanke i gradivo koje trebate usvojiti).
Zašto nam trebaju maske?
U ovome uvodniku nalazit će se i poveznice sa svim tekstovima na blogu, razvrstane po kategorijama. Sadržaji će se mijenjati i prilagođavati potrebama učenika.

Goran Krapić, prof.

Rijeka, 10. srpnja 2014.




Objavljeni tekstovi

1. razred
Znanost o književnosti, Književni rodovi i vrste, Stilska izražajna sredstva (figure), Složeni epski oblici, Likovi

2. razred
Humanizam i predrenesansa

Preporuke i zanimljivosti
Pavao Pavličić: Sve što znam o krimiću, Školski sat na portalu ČitajMe.com

14. Vrisak (riječki sajam knjiga i festival autora)

Vrisak je poznati riječki sajam knjiga i festival autora. Na njemu sudjeluju brojni hrvatski izdavači te je moguće kupiti knjige po nižim c...